Monday, 30 January 2012

Journey 2: The Mysterious Island

Assalamualaikum

Okay...okay...Nak dijadikan cerita 'kemaqin dulu' loghat orang Kedah..haha
Aku dengan kawan-kawan aku....bunyi macam ramai tapi termasuk aku baru empat orang ja..haha
Kami pergi tengok wayang kat Aneka Mall.....Kalau nak diikutkan sepatutnya ramai juga yang pergi...
Tapi tiba-tiba depa ada kerja 'pulak'.....Yang tak boleh pergi sebab motor road tax tak dak pun ada....
Yang tak dak motor pun ada.....Yang boleh pergi tapi tiba-tiba demam pun ada.....Yang kerja dengan orang tak boleh minta cuti pun ada......haiiii...macam-macam la 'depa' ni....
Tapi macam mana pun aku tetap pergi tengok wayang.....  Kami tengok cerita "Journey 2: The Mysterious Island" ... ala.....yang The Rock berlakon tu la.....Asal nak tengok cerita lain...Tapi atas sebab-sebab tertentu tak jadi 'pulak' nak tengok cerita tu......

Haa..cerita ni la......

Tengok cerita ni dekat dua jam juga la.....Cerita ni pasal bapa tiri yang cuba mengeratkan hubungan dengan anak tiri dia.....atas sebab itula bapa tiri dia sanggup untuk sponsor anak tiri dia ke satu pulau yang misteri dengan syarat bapa tiri dia akan ikut sekali.....Dari situ la bermulanya pengembaraan mereka ke pulau misteri....
Okay...enough merapu..Dekat bawah ni aku ada sertakan beberapa keping gambar kami.... :D









Okay itu saja....
Terima kasih sebab sudi  baca.....

2 comments:

iZZAh HaFizAh said...

izz ad tag awk kat sini http://izz9994.blogspot.com/2012/02/tagheee.html#more ..join yerr

mohammad idham said...

OK :)

Post a Comment

 
;