Thursday, 7 June 2012

Akhirnya!!!

Assalamualaikum

YAAAAAAAAYYYYYYYYY!!!!!!!!! Haha....telebih sudah.... Harini merupakan hari yang sangat sangat sangat menggembirakan aku....hehehe.... Lepas ni dah tak payah nak ulang alik pergi Jitra sudah...haha..
Sebab apa??? Sebabnya aku dah dapat masuk matrikulasi....So tak payah nak stay dekat SMJ dah la...hahaha
Syoknya nak masuk matrikulasi....Kawan-kawan aku 'pakat' hasutt aku jangan masuk matrikulasi sebab susah katanya.......So what kalau susah pun??? Nak belajar yang mudah-mudah ja..... So, about a week...saya akan masuk matrikulasi.....Yeahhhhh!!!....Tapi yang peningnya sebab nak kena pergi beli banyak barang.....kemeja la, kasut la, stokin la, seluar la, tali leher la dan banyak lagi la.......Hishhh pening kepala sekejap.....Dengan nak kena pergi buka akaun bank lagi....Nak bayar yuran pun kena pergi bayar kat bank....Memang kelas gitu ==....
Hahahahah.... Tu tak termasuk nak kena pergi cari bantal BUSUK yang baru...hahah...Takdala....tipu ja....Besar-besar mana ada bantal busuk dah,.....bantal wangi adala...hahahaha...Sebelum terlupa.....ribuan...eh silap-silap.....jutaan terima kasih buat semua cikgu di SMK Tunku Bendahara kerana telah mendidik anak murid dia yang lemah ni sepanjang 5 tahun disitu.....TERIMA KASIHHH !! \^_^/


Okay....Itu saja....
Terima kasih to all readerssss :D


0 comments:

Post a Comment

 
;